Кошик
143 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (67) 505-72-20
+380 (67) 505-72-20
Запчасти для грузовиков и полуприцепов европейского производства
Кошик

Гальмівна система напівпричепів Wabco Trailer EBS

Гальмівна система напівпричепів Wabco Trailer EBS

Історія системи

WABCO TRAILER EBS

У той час як у випадку Trailer EBS C керуючий тиск гальмівної системи і тиск в пневморессорах підвіски визначається зовнішніми
датчиками тиску, у Trailer EBS D ці датчики тиску вбудовані в модулятор.

Нова система Trailer EBS покоління E з'явилася в середині 2007 року. Розширені функціональні можливості включають в себе повне
управління пневмопідвіскою центральноосевого або напівпричепа з управлінням підйомної віссю. Керування може здійснюватися з пульта
дистанційного керування ECAS, блок керування ECAS або з пульта SmartBoard. Трубні і кабельні з'єднання гальмівної системи причепа і системи пневмопідвіски були значно спрощені.

Trailer EBS C

WABCO TRAILER TEBS C 4S/2M

Система Trailer EBS C складається з подвійного клапана розгальмовування, гальмівного клапана причепа (1), в який можна вбудувати датчик
номінального тиску (5) і гальмівної вимикач (6), модулятора причепа (2) з вбудованим електронним блоком управління, вбудованих датчиків тиску (5), вбудованих резервних клапанів (7) і датчика навантаження на вісь (4), а також кабельних з'єднань компонентів.
В залежності від кількості датчиків частоти обертання (3) ця конфігурація позначається як система 2S/2M або 4S/2M.

Розширення конфігурації 4S/2M шляхом додавання прискорювального клапана EBS (8) для регулювання тиску передньої осі в разі дышловых причепів або Додаткової осі в разі напівпричепів позначається як система 4S/3M.

WABCO TEBS C 4S 3M

Trailer EBS D

Система Trailer EBS покоління D складається з повітророзподільника комбінованого з функцією розгальмовування (PREV) (1), модулятора причепа EBS (2) – електропневматичного регулювального блоку з вбудованим електронним блоком управління, вбудованих датчиків тиску і вбудованих резервних клапанів, а також кабельних і трубних з'єднань компонентів.

TEBS D+з PREV 2S 2M

В залежності від кількості датчиків частоти обертання (S) і регулювальних контурів (M) ця конфігурація позначається як система 2S/2M або 4S/2M.

Конфігурація 4S/2M, в яку був доданий ускорительный клапан ABS, для регулювання системи ABS Додаткової осі в разі напівпричепів позначається як система 4S/2M+1M. Розширення конфігурації 4S/2M шляхом додавання прискорювального клапана EBS для регулювання тиску передньої осі в разі дышловых причепів або Додаткової осі в разі напівпричепів позначається як система
4S/3M.

Конфігурація

Trailer EBS підтримує наступні конфігурації ABS:
• 2S/2M, 2 датчика частоти обертання і модулятор причепа для 1-х та 3-вісних напівпричепів та центральноосевых причепів з пневмопідвіскою.
• 2S/2M + SLV (клапан відбору хв. тиску), Розширення цієї конфігурації додаванням клапана відбору хв. тиску для керування
самоустановлювальні віссю у разі напівпричепів.
• 4S/2M, 4 датчика частоти обертання і модулятор причепа для 2-х і 3-вісних напівпричепів та центральноосевых причепів з пневмопідвіскою.
• 4S/2M+1M, 4 датчика частоти обертання, модулятор причепа і ускорительный клапан ABS для 2-4-вісних напівпричепів та 2-х і 3-вісних
центральноосевых причепів з пневмопідвіскою.
• 4S/3M, 4 датчика частоти обертання, модулятор причепа і ускорительный клапан EBS для 2-5-вісних дышловых причепів та 2-4-вісних напівпричепів / 2-х і 3-вісних центральноосевых причепів з пневмопідвіскою.
Конфігурації ABS 2S/1M, 4S/4M і 6S/3M не підтримуються.
Осі / колеса, які не фіксуються, можуть безпосередньо управлятися регульованими осями / колесами.
У разі багатоосьова агрегатів передбачається приблизно однакове використання такими осями сили зчеплення моторним гальмом. Якщо не
всі колеса контролюються датчиками, то необхідно оснастити датчиками ту вісь (ті осі), яка (які), як правило, блокується (блокуються) першої (першими).

Багатоосьові агрегати з одним тільки статичним розподілом осьового навантаження слід обладнати так (гальмівні циліндри, довжина гальмівного важеля, і. т. д.), щоб межа зносу міг бути досягнуто одночасно на всіх колесах осей і щоб одне безпосередньо кероване колесо опосередковано керувала б не більш ніж двома колесами або однією віссю.

Остання версія модулятора EBS-E 2S/2M використовувана в причепах KRONE, SCHWARZMÜLLER, Schmitz та інших доступна у нашому інтернет магазині.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner